mandag 3. februar 2014

Ny hobby: Smykker av Swarovski krystaller!

Ojjojj! Nu er det lenge siden sist!

Jeg har begynt med en ny hobby: smykkeskaping! Og her vil jeg dele noe av det jeg har laget til meg selv, og til venner og kjente :-)
Egenproduserte Swarovski-anheng

Jeg bruker Swarovski krystaller og perler, i tillegg til tsjekkiske høykvalitets-glassperler der det trengs. Disse bestiller jeg fra Tyskland. Så har jeg en mentor, som jeg har lært alt jeg kan fra, som jeg alltid kan spørre om råd. Hun er pensjonert korrosjonsingeniør! En veldig spennende dame, jeg var på kurs hos henne i høstferien i fjor, og vi hadde det mye moro sammen der vi satt og perlet, og jeg gjorde feil og hun hjalp meg å få det rett igjen :-)

Ringer som matcher anhengene, og et par perleringer
Jeg er helt oppslukt av alle de nydelige fargene og kvalitetene på Swarovski-krystallene, og det er nok dette som driver meg. I tillegg er det utrolig morsomt å få bestillinger på ulike fargesammensetninger, mange hadde jeg aldri tenkt på selv, men det blir så utrolig fint! Det folk bestiller mest av er ringer og anheng. Så får vi se når jeg utvider sortimentet etterhvert! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar